حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

تولید حفاظ آهنی شاخ گوزنی

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷ ق.ظ

تولید حفاظ آهنی شاخ گوزنی

 

تولید حفاظ آهنی شاخ گوزنی به خاطر ایجاد امنیت در منازل ساختمان ها و همچنین برای جلوگیری نمودن  از ورود سارقان افراد ناخواسته و حیوانات حفاظ آهنی شاخ گوزنی تولید می شود.

 

 

اصولا از حفاظ آهنی شاخ گوزنی برای دیوار در نظر می گیرند و گاهی اوقات برای پنجره ها نیز استفاده می کنند در سال های گذشته حفاظ ها در شکل هایی چون سیم خاردار و نیزه ای وجود داشت.

 

متاسفانه نقاط ضعفی داشتند اما رفته رفته با پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفت نسل جدیدی از این حفاظ ها تولید شد مانند حفاظ آهنی شاخ گوزنی نیزار و بوته ای که از لحاظ  امنیتی ظاهری و استحکام بالایی برخوردار هستند که بسیار هم پرکاربرد و مورد تایید پلیس هستند.


  
حفاظ آهنی شاخ گوزنی

 

حفاظ آهنی شاخ گوزنی دارای ساختاری است که  از میلگرد های نوک تیز و برنده ساخته شده است و سارق هر چند حرفه ای قادر نیست از آن عبور کند این نوع حفاظ ساختمان را با میلگرد های 10 و فولاد های مقاوم می سازند ارتفاع حفاظ آهنی شاخ گوزنی با توجه به محل از 50 تا 150 سانتی متر می باشد.

البته ممکن است در قسمت هایی با توجه به نظر کارشناس دارای ارتفاع بلندتری باشنداین نوع از حفاظ ها را می توان روی سنگفلز و بتن نصب نمود.


نکته: به علت این که حفاظ آهنی شاخ گوزنی دارای نوکی برنده و تیز هستند نباید در منزل استفاده شوند و فقط برای محیط های بیرونی کاربرد دارد ولی برای نصب نیز باید دقت کافی را داشته باشند زیرا این نوع حفاظ ها خطرناک هستند.


اگر به یاد داشته باشید قبلا زندگی در قلعه ها و استخدام نگهبان ها مرسوم بوده است ولی امروزه دیگر نتیجه ای ندارد و استفاده ی آنچنانی ندارند چون جایگزین آن ها دوربین های مدار بسته درب های ضدسرقتسیستم های دزدگیرهستند که شما می توانید بر اساس بودجه خود اقدام به تهیه آن کنیدحفاظت از حریم شخصی برای ما بسیار مهم است که برای امنیتکارخانجات منازل و مدارس بسیار کاربرد دارد.

 

حفاظ شاخ گوزنی


مزایای استفاده کردن از حفاظ آهنی شاخ گوزنی چیست؟

 

  •  به علت وجود شاخک های بسیار با نوک های تیز و برنده که درهم پیچیده شده اندغیر قابل نفوذ می باشد.
  •    در مقابل شرایط آب و هوا دارای مقاومت و استحکام  بالا
  •    جهت ایجاد نمای زیبا در ساختمان به دلیل داشتن ارزش دکوراسیونی بسیار بالا
  •    بر روی انواع متریال از جمله بتن فلز و سنگ قابلیت نصب را دارد.
  •    قابلیت نصب بسیار سریع و آسان 
  •   دارای قابلیت تغییر در تعداد و اندازه ی شاخک ها

 

تولید انواع مدل حفاظ آهنی شاخ گوزنی


در حال حاضر حفاظ آهنی شاخ گوزنی را در دو مدل خم جدید و طرح قدیم تولید می کنند ولی در کل در بازار انواع حفاظ هایی که بر روی دیوار نصب می شوند را با همین نام شاخ گوزنی می شناسند.

 

جهت مشاوره و خرید: 09194915895

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
حفاظ دیواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی