حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۰۴ ب.ظ

تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی

 

تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی تامین امنیت یکی از مهم ترین چالش های هر جامعه ای است. امنیت پدیده ای نسبی است که برای به دست اوردن ان باید هزینه کرد امارها نشان می دهد سرقت از منازل هفتاد درصد از خانه های ورود به حیاط صورت می گیرد و اکثر این سرقت ها به دلیل سهل انگاری صاحبان خانه در تامین نقایص امنیتی اتفاق می افتد.

 

برای رفع اولین مورد از  نقایص امنیتی باید ابتدا نرده حفاظتی مناسب را بر روی دیوار ها نصب کنیم.  تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی باعث شده تا با یک تیر دو نشان بزنیم زیرا این محصول موجب شده است تا همزمان با تامین امنیت کافی زیبایی محل نیز حفظ شود.

 

تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی تولید امنیت و زیبایی 

 

در گذشته با جاگذاری سیم خاردار برروی دیوار ها زیبایی خانه ها از بین می رفت.  هر چند که از اصول معماری برای ساخت خانه ها پیروی می کردند و سعی می کردند نمای خانه ها را  زیبا جلوه دهند اما باز هم با  وجود سیم خوار دار بر روی دیوار ها، انها را تبدیل به زندان هایی زیبا می کرد که فضای خفه و رعب اوری را داشت.

 

کشیدن نرده هایی که فقط بر بالای انها از پیکان استفاده شده بود نیز مانع از ورود دزدان نمی شد زیرا خاصیت بازدارندگی این نوع از نرده های حفاظتی فقط بر بالای ان قرار داشت و از زیبایی نسبی برخوردار بود.

 

در این حالت باز هم  سارقان به راحتی می توانستند از ان عبور کنند اما با تولید نرده حفاظتی شاخ گوزنی یک نوع اصلاح در ساختار نرده های حفاظتی پدید امد که هم از نظر زیبایی بسیار خوب بود و هم از نظر کارایی و بازدارندگی دست کمی از حلقه های سیم خاردار نداشت تولید نرده حفاظتی شاخ گوزن یک اصلاح ساختاری و زیبایی در بین نرده های حفاظتی پدید اورد.

 

در تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی چه پارا متر هایی مورد توجه است؟

 

شاید شاخصه اصلی در تولید نرده حفاظتی شاخ گوزنی مواد اولیه باکیفیت آن است استفاده از میلگرد های حرارتی  مناسب با شماره و استاندارد قابل قبول یکیاز مواردی است که در بازدارندگی نهایی نرده شاخ گوزنی موثر است.

 

میلگرد های حرارتی در اصل به دلیل دارا بود خاصیت الاستیک زیاد در ساختمان سازی برای زهکشی نهایی سقف و کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 استفاده از نوع مرغوب این میلگرد در تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی باعث شده است تا در مقابل تنش های ناشی از ضربه و فشار تاب اوری قابل قبولی از خود ارائه دهد.

 

در صورت نصب مناسب اگر این نرده با طناب توسط خودرو ها نیز کشیده شود ممکن است از محل دیوار جدا شود اما خللی در پیوستگی این نرده ها ایجاد نخواهد شد در هنگام نصب حتما از زیر سازی محل نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی مطمئن شوید تا یکپارچگی بین دیوار و نرده حفاظ شاخ گوزنی حفظ شود.

 

نکته قابل توجه در تولید نرده حفاظتی شاخ گوزنی وجود تیغ های تیز فراوان است این نوع از نرده حفاظتی بر روی ان پیکان نصب نمی گردد بلکه خود بدنه به عنوان مانع تیز می شود که هر سارقی با دیدن ان از سرقت صرف نظر می کند.

 

در هنگام تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی میلگرد ها قوس دار می شوند در حالت کلی یک میلگرد قوس دار می تواند چهار برابر یک میلگرد صاف فشار و کشش را تحمل کند در حالت کلی خاصیت الاستیک را در مواجهه با تنش ها بالا می برد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۷
حفاظ دیواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی