حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

ساخت نرده و حفاظ دیوار

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲ ب.ظ

ساخت نرده و حفاظ دیوار

 

امروزه تامین امنیت جانی و مالی و حفاظت از محیط خانه یکی از دغدغه های اصلی هر جامعه ای می باشد ساخت نرده و حفاظ دیوار این امکان را به شما می دهد تا بخشی عمده ای از امنیت خود و خانواده را به دست اورید.

در ساخت نرده و حفاظ دیوار کیفیت مواد اولیه و طرح ان از مهم ترین مواردی است که در قیمت تمام شده و از همه مهم تر باز دارندگی نرده و حفاظ موثر است.

 

با ساخت نرده و حفاظ دیوار سارقان را منصرف کنیم

 

طبق امار های رسمی پلیس بیشترین منازلی که مورد سرقت قرار می گیرند ساختمان های ویلایی و ورود به حیاط هستند. 

بزرگترین نقاط ضعفی که می توان برای خانه های ورود به حیاط عنوان کرد کوتاه بودن ارتفاع دیوار وجود تیر برق و درختان کنار دیوار در کوچه و وجود علمک های گاز و مخابرات چسبیده به دیوار عنوان کرد. 

وجود یک چنین مواردی در کنار دیوار مانند این است که شما برای ورود سارقان به منزل خود نردبان را در کنار دیوار خانه قرار داده باشید تا انها بدون هیچ گونه مشکلی وارد منزل شما شوند از این رو ساخت نرده و حفاظ دیوار یکی از الزامات برای خانه هایی است که این نقاط ضعف را در خود دارند. 

استفاده از خرده شیشه بر بالای دیوار ساختمان یا پیچیدن سیم خاردار بر تیر برق و درختان مانع چندانی برای ورود دزدان نمی شود.

برعکس امنیت حیواناتی همچون گربه ها را به خطر می اندازد ساخت نرده و حفاظ دیوار محکم و مناسب همچنین  نصب ان بر روی دیوار سارقان را حتی از فکر ورود به خانه و محیط خصوصی شما منصرف می کند.

 

ساخت نرده و حفاظ دیوار پشت بام راهکاری مناسب برای ایمنی 

 

مورد دیگری که از نرده و حفاظ استفاده می شود در پشت بام منازل است زمانی که از حفاظت سخن می گوییم صرفا برای حفاظت از اموال موجود در منزل نیست جان انسان های داخل خانه ارزشمند ترین دارایی های ان خانه و خانواده است ساخت نرده و حفاظ دیوار پشت بام هم یکی از مواردی است که باید به ان توجه کرد.

 شاید شما در کل سال زمان های کمی به پشت بام بروید اما امارهای سازمان های اتش نشانی بیانگر این موضوع است که عدم وجود حفاظ مناسب در پشت بام باعث بروز حوادث تلخ و اکثرا منجر به فوتی می شود یک پیشگیری ساده بهترین پیشنهاد برای بروز حوادثی از این قبیل است.                                     

 

طرح هایی که برای ساخت نرده و حفاظ دیوار مناسب است

 

چند دهه گذشته حفاظ ها صرفا برای جلوگیری از ورود سارقان بودند و به جنبه های زیبایی شناختی ان توجهی نمی شد و معمولا خانه های زیبا را بیشتر به یک زندان شبیه می کرد. 

اما امروزه با وجود طرح هایی زیبا و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با بهره گیری از رنگ های روشن در ساخت نرده و حفاظ دیوار زیبایی ساختمان شما حفظ می شود از طرح های پر طرفدار حفظ و نرده می توان به طرح های  شاخ گوزن فرفوژه گل لیلیوم اشاره کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۰
حفاظ دیواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی