حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۴۹ ق.ظ

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی 

 

حفاظ شاخ گوزنی همانطور که از نامش پیداست از شاخ های زیبای گوزن ها الهام گرفته شده اند دلیل نام گذاری این حفاظ ها به این دلیل می باشد که هم از نظر ظاهر و هم از نظر استقامت و استحکام بسیار شبیه به شاخ های گوزن می باشد ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی باعث شده است که افراد زیادی برای امنیت از این حفاظ ها استفاده کنند.

 

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی تاثیر زیادی در استقبال افراد از این نوع حفاظ داشته است این نوع حفاظ یکی از بهترین و امن ترین نوع حفاظ ها برای نصب روی دیوار ها می باشد همچنین می توان بیان کرد که حفاظ شاخ گوزنی یکی از زیباترین انواع حفاظ ها نیز می باشد.

 

یکی از ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی تنوع در ارتفاع آن می باشد ارتفاع این حفاظ ها متناسب با محل ساختمان ها انتخاب می شود.

 

به هر میزان که ساختمان ها از قسمت اصلی شهر دور تر و یا خلوت تر باشد باید ارتفاع این حفاظ ها بیشتر باشد تا امنیت را برای ساختمان به ارمغان آورد ساختمان هایی که در مرکز شهر و یا مکان های پر تردد و شلوغ هستند می توانند از حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع کمتر استفاده کنند.

 

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

 

با توجه به ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می توان بیان کرد که این حفاظ برای مکان های زیادی قابل نصب است از جمله ی آن ها می توان به ساختمان های مسکونی باغ ها ویلاها اشاره کرد.

 

این حفاظ ها به گونه ای هستند که نمای ساختمان را دچار مشکل نمی کنند و از زیبایی آن نمی کاهند نصب این حفاظ ها نقش بسیار موثری برای امنیت ساختمان ها ایجاد می کند.

 

همچنین باید این نکته را بیان کرد که ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی باعث شده است که بتوان آن را روی انواع مصالح ساختمانی نصب کرد این مصالح می تواند فلز بتن و یا سنگ باشد.

 

از دیگر ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می توان به جنس محکم آن ها اشاره کرد این حفاظ ها از فولاد های بسیار محکم ساخته شده اند به همین سبب می توان از امنیت آن اطمینان خاطر داشت.

 

یکی از مهم ترین ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی وجود لرزش در آن ها می باشد این نوع از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که در زمان تماس دست لرزشی در آن ها به وجود بیاید.

 

این امر به دلیل امنیت بیشتر می باشد زیرا زمانی که حفاظ ثابت و بدون تحرک باشد دزدان و سارقان به راحتی می توانند به آن تکیه کرده و از آن رد شوند حفاظ شاخ گوزنی با لرزشی که دارد آن ها را ناکام می گذارد و امنیت بیشتری برای ساختمان ها به وجود می آورد. 

 

قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می باشد قیمت این حفاظ ها می تواند به دلیل وزن آن تعداد شاخه ها رنگ آن ها مدل و سبک جوشکاری حفاظ ها متفاوت باشد به همین سبب در زمان خرید آن باید به تمام این ویژگی ها دقت کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۷
حفاظ دیواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی