حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۲ ب.ظ

آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی

 

با توجه به نیاز روزافزون افزایش امنیت در محیط کار و یا خانه داشتن انواع حفاظ ها مانع از ورود افراد غیرمجاز به ساختمان می شود.

 

با آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی می توانید به راحتی به واسطه ساخت یک حفاظ حرفه ای و بسیار قدرتمند محیط خانه خود را تا حدود زیادی ایمن کنید و در محل های مورد نظر نصب نمایید.

 

این نوع حفاظ فلزی به دلیل داشتن کیفیت و همچنین نبود جای دست مناسب به یکی از بهترین موانع برای سارقان شناخته می شود و می توان از آن بر روی درب های اصلی و یا دیوارهای اطراف خانه استفاده نمود.


روش کار و آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی


برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی نیازمند میلگردهای سایز 10 هستیم حال بعد از جداسازی میلگردها می توان آنها را به واسطه دستگاه برش گیوتین به صورت فارسی بر و نوک تیز برش شده و سپس با دستگاه خمش میله آنها را حالت داد.

 

بعد از ایجاد کردن تمام قطعات مربوط به حفاظ حال این قطعات را می توان بر اساس شابلون های موجود بر روی میز جوشکاری در محل های مورد نظر خود جوشکاری نمود.

 

البته روش های دیگری نیز وجود دارد و معمول ترین روشی که برای آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از میلگرد 2متری به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید به راحتی بخش های مورد نظر خود را پیاده سازی کنید و از این طریق به خوبی از حفاظ شاخ گوزنی به منظور انجام کارهای خود بهره مند شوید.

 

البته این موضوع بسیار مهم میباشد و باید در هنگام یادگیری ساخت این نوع حفاظ به دلیل برنده بودن بخش های مختلف آن حتما از افراد باتجربه در این زمینه مشاوره بگیرید.


مراحل الزامی ساخت حفاظ شاخ گوزنی


بعد از ایجاد برش ها و انجام مراحل جوشکاری در آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی، حال باید حفاظ از طرفی نیز باعث ثبات کیفیت حفاظ می شود.

 

بعد از این بخش و سرد شدن حفاظ، حال می توان با دستگاه پاشش رنگ بخش های مختلف آن را بر اساس سلیقه مشتری رنگ آمیزی کرده و وارد شود بعد از انجام این مراحل و در آوردن حفاظت از  مراحل ساخت آن به پایان می رسد.


نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه است؟


به منظور راحتی کار در هنگام نصب حفاظ در آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی باید درپوش ها مورد بررسی قرار بگیرد و بخش هایی به منظور ایجاد شدن نقطه های جوشی در نظر گرفته شود وبا قرار دادن این حفاظ بر روی نقاط موردنظر و همچنین جوش کاری آن به راحتی می توان آن را بر روی دیوارها و یا درهای بیرونی نصب نمود.

 

به منظور راحتی کار در دیوارهای سنگی و یا فلاشینگ دار می توان از خود دیوار به عنوان پایه اصلی استفاده نمود که سبب استحکام بیشتر حفاظ می شود و می تواند به خوبی مانع از ورود سارقان به خانه ها و حفظ امنیت آن شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۸
حفاظ دیواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی