حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

حفاظ دیواری

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت 09194915895

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۱۱ ب.ظ

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی بسیاری از مردم برای امنیت بیشتر منازل شان از درب های ضد سرقت و حفاظ ها استفاده می کنند حفاظ شاخ گوزنی از انواع حفاظ های دیواری است که بر روی دیوارهای منازل و ویلاها نصب می شود تا امکان ورود سارقان را از بین ببرد ما در این مقاله به طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی می پردازیم.

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه است؟

 

این نوع حفاظ به منظور نصب بر بالای دیوار و حصارکشی استفاده می شود، این حفاظ دارای شاخه های تیز و پیچیده به هم است که قابلیت افزایش شاخه را نیز دارد.

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی به این صورت است که ابتدا باید به نوع دیوار از لحاظ درپوش داشتن و یا نداشتن آن توجه کنیم.

 

دیوارها می توانند دارای درپوش های فلزی و سنگی و یا بدون درپوش و از نوع  دیوارهای بلوک سفالی آجری سیمانی و بتنی باشند که هر کدام خصوصیات خود را دارند.

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی به این صورت است که یا حفاظ به سادگی بر روی دیوار نصب می شود و یا باید از پیم و پلیت برای نصب استفاده کرد در هنگام استفاده از پیم باید ابتدا دیوار را سوراخ کنیم و پیم ها را داخل سوراخ ها جایگذاری کنیم و سپس شاخه های حفاظ را به پیم ها جوش بدهیم.

 

برای استفاده از پلیت هم اگر در هنگام دیوارچینی پلیت ها در آنها کار گذاشته شده باشند که کار آسان است و در غیر این صورت باید پلیت را به پیم جوش دهیم و سپس حفاظ را به پلیت جوش دهیم تا حفاظ به طور مستحکمی نصب شود.

 

تشریح طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی انواع دیوارها

 

برخی دیوارها دارای درپوش هستند اما به دلیل نداشتن استحکام در سوراخ کردن و آسیب دیدن درپوش ها باید برای نصب حفاظ و محکم کردن کار از پلیت استفاده کرد و برای برخی دیوارها هم از پیم استفاده می کنند تا بتوانند هم نصب آسان تری داشته باشند و هم کار مستحکم تری به مشتری تحویل دهند.

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی این چنین است که دیوارهای دارای درپوش سنگی چنانکه ضخامت درپوششان دو تا شش سانتی متر باشد می توان درپوش را سوراخ کرد و عملیات نصب را انجام داد در غیر این صورت باید از پلیت استفاده کرد.

 

در دیوارهای دارای درپوش فلزی این ضخامت باید بالاتر از دو سانتی متر باشد در غیر این صورت به درپوش آسیب وارد می شود.

 

برخی از دیوارها هم که دارای درپوش نیستند مانند دیوارهای آجری چون فضای خالی بین دیوار وجود ندارد و غالبا دیوارهای مستحکمی هستند می توان به راحتی دیوار را سوراخ کرد و کار نصب را انجام داد.

 

اما در دیوارهای سفالی و سیمانی چون مقاوم نیستند باید به گونه ای دیگر عمل کرد  و ابتدا دیوارها را مقاوم سازی کرد و بعد اقدام به نصب حفاظ کرد.

 

اما دیوارهای بتنی از بهترین نوع دیوارها برای نصب حفاظ هستند قابلیت سوراخ کردن راحت را دارند و به راحتی کار نصب انجام می شود. 

 

همچنین طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی در برخی دیوارها که اندازه های مساوی ندارند و دارای پستی و بلندی هستند و به درب های بلند و کوتاه می رسد این چنین است که برای نصب زیباتر ابتدا حفاظ شاخ گوزنی را روی پروفیل و یا میلگرد نصب می کنند و بعد روی دیوار می گذارند تا هم استحکامشان بیشتر شود و هم نصب زیباتری را انجام دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۲
حفاظ دیواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی